Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Fantomachine | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany22.06.2006 @10:41:45 ostatnio na stronie02.01.2015 @16:25:25

Don't try to be original. Just try to be good.

http://behance.net/fantomachine
http://fantomachine.com
naprava@gmail.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty7 komentarze484 posty na forum67

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~eien    21.08.2008 @00:15:41
Zależy gdzie ucho przyłożysz
_______
Paweł Kubasiak personal portfolio '09 - ONLINE
http://www.kubasiak.pl - kubasiak.pl
http://www.wegieldlaciebie.pl - węgiel ekogroszek Rafmex
~barrette    20.08.2008 @18:22:07
a czemu tutaj nic nie wrzucasz?;>

całkiem ciekawe masz projekty ;f





słonecznie pozdrawiam.
_______
patrz, piórka mam zlepione całe..

~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @17:20:07
sie wie

dobra, smacznego
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @17:12:29
wiem, że masz siłę, ten ukryty zmysł.. haha.
Dobraa, jakoś damy rade
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @17:05:52
jeszcze chwila i wyjdzie, że to ja jestem tutaj niemądra ; ))

dobra, już dobra, przecież jak nie ja to kto inny
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @17:00:46
Tak z łaski to wiesz co.. ;D

eee, no nibyy tak ale no, hmm x3
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @16:51:41


pfff, teraz to wiesz co, sobie pomarzysz! haaa!
jestem szatanem xD
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @16:45:43
ano, ma sie to coś

Nie martw się, na pewno je specjalnie dla Ciebie sprowadzą, skoro ich nie ma to są wyjątkowe, na bank , ahhhh haha
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @16:37:06
łaaał, w końcu ktoś się mnie słucha : D

jak noga? xd
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @16:34:19
nie śpij : D
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @02:11:56
nie powiem coś fu i coś pycha a Sara się bawiła aparateeem ;p


o nie, o nie tylkoo nie to ; O

ejj, Łamago xd ide spać, jutro wróce, haha
(tata nie wkroczył) ;d
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @02:05:51
booo, to co ujrzałam w tej torebce było przerażające ; D
mniej niż tata w drzwiach ;3


no nie;< <foch> jak możeeeesz,
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @02:00:27
ej no, ! wcale nie ! :P
nieeeee,
ta mina jest niepowtarzalna,

tylko wiesz no, coś za coś ; ]
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @01:54:14
ja zawsze siedze grzecznie : P

ha! od biedy naleśniki zrobie :D
kaja odwali popcorn i będzie wyjepka xd
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @01:47:39
w sumie, nigdy nie wiesz kiedy otworzą się drzwi i to jeszcze bez pukania ;/

obiad, to umiesz gotowac? : }
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @01:41:55
nawet bardzo

na to licze i na jakieś śniadanie czy coś od razu ;D
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @01:34:49
CZEMU? :D

a ja ogólnie śpie, i pewnie tata zaraz sie przebudzi i będzie 'nie słyszałaś, WYŁACZ TEN SPRZĘT' - jak zawsze ;d

wiesz no, w sumie wrzesień masz wolny to nas możesz wozić , haha nie mam nic przeciwko ; ))
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @01:27:53
O JAAAAAAA, tak nie wolno
Ty, to prawie jak ja, śpie dzień i noc i tylko wstaje na digarta wrzucić syfa jakiegoss ; )

Tata Cie bedzie woził ;3

e tam daleko, z KAJĄ będę jeździła ogólnie nooo, autobusem D :D
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @01:18:48
No w sumie nie było : D
tak z miecha masz z głowy, będziesz na gadu siedział,
albo wyrywał dupy z epulsaaa.

..no ale co? x3

ee, ja Kolumna z Przemkiem w klasie, haha ;ooo
odwaliłam bo nie wiedziałam że teraz tylko do jednej szkoły przyjmują,
a nie do wszystkich jak kiedys, a chciałam do II na humana i najlepsze że bym sie dostała ;p
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @01:08:51
no, będę Cie trzymała za roczkę i dmuchała żeby nie bolało ;D

taki wózek sobie kupisz, i do przodu!

gdzie do szkoly;>
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @01:03:04
Nie ma nic gorszego niż igła

Będziesz chodził na pieszo , A JAK!
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @00:56:58
ehee, jasne ;p
deska ta? życie, jak się nie uważa to tak jest ; )

a boli? xd
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @00:48:30
chacha,
rozwaliłeeeeeeeś?
to było do przewidzenia ;D
_______
billy jean is not my lover
~ImpressiveBiscuit    20.08.2008 @00:45:55
widziałam Cię ostatnio w Twojej rap furze ;33
_______
billy jean is not my lover
~maroosz    19.08.2008 @21:56:27
dzięki za komenta pioona
_______
Bóg mnie nie chce, a diabeł się boi...
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt